191210

min plan på att kliva upp tidigt gick inte som planerat haha.
jaja skitsamma, hade iallafall en jätte hemsk dröm..vill ni höra den??? ja det vill ni... ja det var så här: att min syster (som vi ska fira jul hos) vägrade att ha en julgran, jag vart arg och eftersom jag vart arg så vägrade mamma och lasse åka ner och fira jul med mig så min julafton spenderades helt ensam, hemma i min minimala lägenhet. ja så var det. kanske inte låter så hemskt men det var det.hehe. jaja, idag vet jag inte än vad jag ska göra.

fjärde advent är det ju idag också!



stand up beside the fireplace
take that look from off your face
you ain't ever gonna burn my heart out


Kommentarer
Postat av: e

Vi ska ha en fiin gran :)

2010-12-19 @ 16:01:36
Postat av: m

bra! ;)

2010-12-19 @ 18:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0