211210

hejsan!

idag fyller världerns bästa hannah år, så nu ikväll så har vi firat henne. av alla oss så fick hon ett presentkort/kurs på make up store. så hon  blir sminkad och får en kurs i hur man sminkar och hon får välja produkter för 500 kr:) så hon vart glad. sen av mig och frida så fick hon underkläder också haha.
så ikväll har vi käkat tårta och uppträdde med en "rapplåt" som vi hade gjort till henne hehe.

just nu så är jag hemma hos elin och blir kvar här i natt. imorgon så är det julavslutning och efter det så åker jag ner till delsbo.

ja igår så kom min syster upp och vi var på birsta köpte julklappar till farmor och farfar, pappa och victor. (som ska fira jul oss:) ) så nu är jag äntligen klar med allihopa! ne nu ska jag umgås med elin. heeeerå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0