en less malin

det vart inte så att jag tog det bara lungt ikväll utan jag åkte till birsta med elin och frida.
handlade (till mig själv) underkläder och en mössa, och sen så handlade jag en massa julklappar till min syster!

uscha mamma och lasse kommer att åka till uppsala imorgon och bo där till typ dan innan julafton. det kommer inte bli kul för mig.uscha uscha uscha. jag tycker faktiskt att det är ganska lång tid..och jag är van att dom bara är typ en mil bort..hur ska det här gå?jag kommer gå under!+ att Troja inte bor med oss länge och att dom ska ge bort min Ior ???galet :D:D:D:D jaja, nu ska man inte sitta här och tycka synd om sig själv hehe, nu hade jag faktiskt tänkt att jag skulle sätta på någon film eller lyssna på min sönder lyssnade musik  och försöka sova!
 godnatt från en ganka så le malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0