i fall without my wings

jag hatar att vara sjuk. för det första så mår man skit och för det andra så är det tråkigt och för det tredje så är det ensamt. särskilt om man bor själv. men det är väl så det är, får hoppas på att jag blir frisk snart för det är inte så väldigt trevligt det här.

det som är positivt för mig just nu är att det snart är jullov och då får jag träffa mamma och lasse! jag har saknat dom...sen är det också positivt att jag kan kedje glo på 90210 hur mycket jag vill bara för jag är sjuk. mohaha;)

jo kom på att jag inte har berätatt någonting om bollnäs.så det kan jag göra nu.
ja det var kul i bollnäs. jag åkte tåg för andra gången i mitt liv(Y)
vi bodde hos emil och han var trevlig han, sen så firade vi hans kompis som nyss hade fyllt år och träffade faktiskt jätte snälla människor hehe.
ja det vart en lyckad tripppp,mer vet jag inte vad jag ska berätta om det:)

nej nu ska jag kolla på 90210 och vänta på att pappa ska ringa upp mig igen!


 

it's over and we're stronger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0