written in the stars

åå jag blir tokig på min blogg. det går inte att få min header över hela sidan om ni förstår :s skit irriterande faktiskt. jaja har en annan minimal header bild nu iallafall, den kanske inte är så julig men det kanske inte gör så mycket. jaja, när man är sjuk så sysslar man ju inte med så mycket men hittade några fina vinterbilder som jag tänkte visa:






kommer nog inte gå på skolan imorgon heller, om dom inte vill att jag ska spy på dom:)
nej min fortsatta kväll kommer väl bestå av en massa film tittande, datanördande osv.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Malin vilka fina bilder du hittat tänker på dej puss o kram.

2010-12-15 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0