lista

nu har jag tagit mig friheten att stjäla denna lista från nicolina bara för att jag har så oerhört tråkigt:D

100 Frågor

Tester börjar: 23:15
1. Fullständigt Namn? - malin evelina fahlcrantz
2. Ålder? - 18
3. Vart bor du? - h-sand
4. Bor tillsammans med? - ingenalls
5. Färg på ditt hus? - vitt
6. Hus eller lägenhet? - lägenhet
7. När är du född? - 26 mars
8. Klass? - bf09
9. Vilket år tar du studenten? - 2012
10. Något jobb? - icke
11. När gick du upp i morse? - runt halv tolv nångång
12. När ska du sova? - när jag blir trött
13. Duschat idag? - aa det har jag gjort
14. Kramat någon idag? - ja det har jag också gjort
15. Pussat någon idag? - nej det har jag inte gjort
16. Vad har du ätit idag? - macka, soppa.
17. Dagens klädsel? - mjukisar
18. Dagens smink? - inget alls
19. Dagens sötnos? - aaaaaa, mamma får jag väl ta och säga, hon är bra gullig hon
20. Dagens roligaste? - blir nog mamma på den också
SOCIALT:
21. Har du många vänner? tillräckligt många har jag
22. Hur många har du kysst? haha
23. Vem kramade du senast? - mamma och lasse
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma tror jag att det var
29. Vem fick du senast sms ifrån? - wahabo
FAVORIT:
31. Film? - hmm.. ingenaning
32. Låt? - just nu måste jag säga: bulletproof heart,helena,sing och the ballad of mona lisa...och en massa mer
33. Mat: - tacos eller kyckling
34. Dryck? - trocadero, loka, cola
35. Färg? - gul,orange,turkos ja dom flesta glada färger
37. Stad? -  lysekil&göteborg kanske? 
38. Land? - ingenaning
39. Ämne i skolan? - är bra skol less nu så kommer inte på något
40. Människa? - jag har inte bara en favorit människa
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? alla mina favvisar eftersom det var nyss på en fråga
42. Personen du kysste? - skulle du gärna vilja veta va..vavava???VavavVAVAVAvav?????!!! .
43. Gången du spydde? - hm, vet inte
44. Gången du grät? - idag :'( .....   (glodde på en lip film)
45. Pizzan du åt? - venne
46. Gången du var i Göteborg? - ett bra tag sen
47. Gången du var i Stockholm? - ett bra tag sen
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - beror på vad
52. Hund eller katt? - dogggg + ior
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror heeelt på vad jag är på för humör
54. Tvspel eller datorspel? - bägge två
55. Singel eller upptagen? -  beror på
56. Hångla eller ha sex? - eeeh
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - vad är helgon?jag tar helgon för det lät lika coolt som mig...
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad mohaha
59. Big Brother eller Paradise hotel? - bigbrother! liiett
60. Blont eller svart hår? - menar du vad jag har nu?? om du inte menar så, då säger jag nånstan i mitten av det
61. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? choklad
63. Göteborg eller Stockholm? -göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - cola!tyck int om fanta så värst ja e
66. Pizza eller kebab? - beror på vad jag är sygen på
67. Randigt eller prickigt? - prickigt
68. Älska eller älskas? båda två
69. Leva eller dö? - psyk fråga.. tänker jag inte ens svara på
ANTAL:
70. Personer du älskar? - 1389
71. Personer du hatar? -  687
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - 584
74. Glassar du ätit på en dag? - 345
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - noll
76. Gånger du haft minnesluckor? - jag? nevaaah
77. Gånger du varit hög? - hmm. 678 skull ja troo
78. Personer du saknar just nu? - för många
79. Gånger ditt hjärta brustit? - my <3 is unbreakable..... suck on that
VEM:
80. Vill du träffa nu? - gerard way & ian somerhalder, faktiskt!
81. Ska du träffa imorgon? - ingen, ska stänga in mig i källaren
82. Sjöng du senast för? - mamma, hon hatade det
83. Hade du senast en msn-konversation med? i dont do msn
84. Spelade du tvspel med senast? - HH = hannah
85. Vem vill du ta med på en romantisk resa nu? - gerard way & ian somerhalder och båda ska med!!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hmm, vet inte
87. Förtjänar att dö? - ingen vad jag vet iallafall
88. Är söt? - jagjagjagjagjag bara jag
89. Vill du sova jämsides med i natt? - gerard way & ian somerhalder båda tvån!
VAD:
90. Gör dig glad? - våren, sommaren, glada saker
91. Gör dig ledsen? - dumma saker, ensamhet
92. Vill du helst göra nu? - hmm, jag vet inte
93. Önskar du att du slapp? - vara förkyld
94. Vill du ha nu? - te, mitt te är helt slut, så någon som läser detta är varmt välkommen med lite te hem till mig
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - har nyss fyllt år, fick allt jag ville
96. Längtar du till? - imorgon, måndag, sommarn osv.
97. Tycker du om dina betyg? - rätt okej faktiskt
98. Ångrar du i ditt liv? - det vill inte jag dela med mig av här
99. Är det bästa som hänt dig? - hm, det måste jag fundera ett tag på
100. Hur mycket är klockan? - 23:38

nej nu tänkte jag kolla runt lite på tv, och om jag vågar så ska jag gå och borsta mina tänder( min lampa inne på toan har gått, så det är koool svart där inne...) sen så ska jag äntligen få se mitt efterlängtade VD!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lysekil<3

2011-04-26 @ 08:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0