sing about everyone that you left behind and every time that you lose it sing it for the world

jag vaknade inte upp frisk..typiskt.. idag så har det varit ett skit väder ute, det har varit snöblandat regn,inte alls roligt nu när man känner att man vill ha lite fint vår väder. tog även en tur med mor min och fixade lite saker, sen in till stan igen och fixade lite mer grejjer! så mitt sjuka assss har varit i farten idag, inte så bra eftersom jag igentligen ska vara hemma och vila, men om det kommer upp saker som man måste göra så måste man ju.

ikväll så hade jag tänkt kolla på en film,duscha och kolla på big brother och om jag orkar så ska jag hålla mig vaken tills klockan är över tolv för då kommer det nya avsnittet av Vampire Diaries ut, wiiiiihoooo!:D
sen imorgon så ska jag allt ta och pallra mig till skolan efter skolan imorgon så ska jag minsan ta och hitta på någonting roligt, jag blir ju så rastlös av att vara hemma och vara sjuk, får se vad det blir kanske bio? delsbo? eller så väl någon av mina vänner dras med mig:)

såhär grönt och fint var det i delsbo förra året den 25 april..så nu för snön ta och skynda sig lite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0