1/8-11

urscha, första augusti idag, deprimerande..

jaja, idag har jag jobbat och varit duktig, sen nu ikväll så har jag inte gjort så mycket, tänkte sova tidigt ikväll iallafall.
i helgen så for jag,frida och elin till delsbo iallafall så tänkte berätta lite om vad vi har gjort.

fredag- pizza ätande och utgång på gossip.hade faktiskt riktigt roligt!

lördag- då åkte jag och elin till farmor och farfar och åkte fyrhjuling och så övningskörde jag också. sen så åkte vi tillbaka till systra min och åt gosaker och glodde på film.

söndag- kollade på fast 5 för första gången!! as bra!! tror nog att jag tycker att det är den bästa av alla filmerna faktiskt. sen så åkte vi och badade. sen så var det dags för hemgång stannade även i hudiksvall och käkade på bankok kajen. kom iväg lite senare än planerat så var hemma vid halv tolv någongång. så då var det bara för mig att kolla på buddy holly och sova!

nu ska jag kolla om det är något bra på tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0