9/2-11

haha det här kommer inte bli ett så muntert inlägg om man säger så. men känner att jag måstade skriva av mig lite. 
det är väldigt egoistiskt av dig det du gör. det sårar oss mer än vad du tror och ändå säger du att vi 2 är det finaste du har. det går inte riktigt ihop för mig. jag försår inte hur det kunde gå så långt. alla gånger som jag har hört att " det här är sista gången, det kommer bli bra sen ". hur kan man tro på det när man hört det för många gånger? men ändå så finns det en liten del av mig som fortfarande tror på det. säg till mig när du vill ändra på dig så kommer du få all hjälp jag kan ge dig.

nog med deprimerande skit.  förövrigt så sitter jag med hannah i telen och pratar med henne. annars ikväll så har jag kollat på oth och bara tagit det lungt. verkar inte bli någon skola för mig imorgon eller för nu har febern kommit tillbaka, great!


goodbye:)


Kommentarer
Postat av: Henningailin

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-06-09 @ 17:11:43
URL: http://henningailin.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0