"love is like playing the piano. first you must learn to play by the rules, then you must forget the rules and play from your heart"

fortfarande sjuk, men det gör ingenting för är faktiskt jätte glad idag,plus att det är as fint väder ute, så hoppas på att det smälter lite nurå. tänkte också gratta daddis som fyller 18 år idag!så då blir det till att fira henne på fredag. är jätte sugen på att göra en till tatuering. tror jag vet vad jag vill göra, men jag har två ställen som jag vill ha dom på. så måste fundera ett tag till innan jag kan välja. nej nu ska jag hoppa i säng igen för känns som om jag har hostat sönder min bröstkorg och rygg, sen så blir det oc och 90210.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0