30/1-11

hej, det här med listan fungerar inte så bra för mig märker jag. kanske lika bra att lägga ner den.
tänkte berätta lite snabbt om min helg nu bara.

fredag- först skola,sen hem med hannah och sen somnade jag klockan 7 efter att hon hade åkt.fick 15 timmars sömn och 29 missade samtal..

lördag- vaknade åkte på stan med mamma och lasse, sen hem till hannah med frida fixade oss, sen vart det utgång. var först hos elin,sen vidare till evelina som fyllde år.

söndag- ja, har umgåtts med hannah och nu är jag hemma hos mamma och lasse och väntar på att bli matad.

där fick ni en liten inblick av min helg:)

har inga bilder att lägga in nu eftersom jag sitter på mamma och lasse data.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0