!

här får ni en årsresume av 2010!


januari:
ja kommer inte ihåg så mycket av januari, men mitt mående var inte på topp iallafall.men hyrde en lägenhet med hannah och drog på en gfest iallafall:




februari:
var en lång månad och längtade till sommaren mer än någonsin. hängde mycket i hannahs lägenhet också:


mars:
då firade jag min 17 födelsedag med mina älskade vänner, mitt umgänge utökades också av gamla goingar hehehe:


april:
fick mer vårkänsla och var på kajen för första gången på året haha:




maj:
jag älskade maj haha, var en mycket händelserik månad. det hände många minnesvärda saker och jag flyttade hemifrån och jag tatuerade mig också:




juni:
då fick jag sommarlov och min syster tog studenten, var också och spelade golf för första gången.
var en riktigt härlig månad:
och elin var pigg och glad..


 
juli:
juli var också en as bra månad.tror jag sommar jobbade på smitta då??sen så var jag på gatufesten. annars så levde jag bara typ:





augusti:
ja det var en till as bra månad, drog till grekland med världens bästa hannah som var grymt kul:



september/oktober:
lägger jag ihop för blandar ihop dom lite, jag tror det var då som jag bodde nere i delsbo i en månad och praktiserade:



november:
då firade jag halloween med mina vänner. och håller inte så bra reda på vad mer som hände då faktiskt:



december:
så drog jag till bollnäs förförsta gången i mitt liv och till umeå med klassen haha, sen så firade jag jul och nyår!:)



ja det har iallafall varit ett jätte bra år, hoppas 2011 blir lika bra!:)

















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0