fjant listan

hej hallå! igår så hade jag trevligt, men är helt slut idag.
hannah åkte hem för ett tag sen nu så nu har jag tråkigt så tänkte sysselsätta migsjälv med en ganska så fjantig lista:)


100 Frågor
Tester börjar: 16:20
1. Fullständigt Namn? - malin evelina fahlcrantz
2. Ålder? - 17 år och typ 10 månader
3. Vart bor du? - jag bor i härnösand
4. Bor tillsammans med? - me, myself and I 
5. Färg på ditt hus? - typ vitt sten hus
6. Hus eller lägenhet? - lägenhet
7. När är du född? - 26mars
8. Klass? - bf09
9. Vilket år tar du studenten? - 2012
10. Något jobb? - nee
11. När gick du upp i morse? - runt 11-12 
12. När ska du sova? - det vet jag inte
13. Duschat idag? - nej men ska snart hade jag tänkt
14. Kramat någon idag? - ne
15. Pussat någon idag? - ne
16. Vad har du ätit idag? - pizza 
17. Dagens klädsel? - mjukisar typ 
18. Dagens smink? - har inte kommit så långt än
19. Dagens sötnos? - ior aka pälle
20. Dagens roligaste? - hannah


SOCIALT:
21. Har du många vänner? tillräckligt
22. Hur många har du kysst? haha det vet jag inte 
23. Vem kramade du senast? - jag vet inte riktigt
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingenalls 
27. Har du pojk-/flickvän? - nejnej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - hannah
29. Vem fick du senast sms ifrån? - orkar inte kolla


FAVORIT:
31. Film? - alla harry potter och fast and the furious filmerna, sen finns det många fler också
32. Låt? - just nu så vet jag inte
33. Mat: - typ kycklig eller nått 
34. Dryck? - cola, så om du vill får du gärna komma hit med en nu?:)
35. Färg? - svårt....
37. Stad? -  det vet jag inte
38. Land? - av dom som jag har varit i så har grekland varit bäst
39. Ämne i skolan? - mibas
40. Människa? - min syster när hon inte är dryg:)


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? min syster eftersom jag skrev henne nyss..
42. Personen du kysste? - jag är hemlighetsfull
43. Gången du spydde? - några veckor sedan då jag var sjuk
44. Gången du grät? - det vet jag inte
45. Pizzan du åt? - vesuvio
46. Gången du var i Göteborg? - kommer inte ihåg 
47. Gången du var i Stockholm? - sommaren 09 tror det var när jag var på the voice

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart och vitt
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på humör
54. Tvspel eller datorspel? - tvspel tror jag
55. Singel eller upptagen? - jag vet inte
56. Hångla eller ha sex? - haha
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - haha
58. Ragga eller bli uppraggad? - haha ( märker att jag skriver haha på dom jag inte vill svara på )
59. Big Brother eller Paradise hotel? - paradise
60. Blont eller svart hår? - på mig? inte blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - inget av dom
62. Choklad eller lakrits? choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - göteborg är goare 
64. Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt 
65. Coca cola eller fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? - kebab
67. Randigt eller prickigt? - prickigt
68. Älska eller älskas? båda
69. Leva eller dö? - ja leva??? psyk fråga

ANTAL:
70. Personer du älskar? - ja det vet jag ju säkert
71. Personer du hatar? -  0
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - haha
74. Glassar du ätit på en dag? - jag vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - vet icke 
76. Gånger du haft minnesluckor? - haha
77. Gånger du varit hög? - tror det blir min 150:e gång nu assååååååå.. nä..
78. Personer du saknar just nu? - det är en hel del faktiskt
79. Gånger ditt hjärta brustit? - haha

VEM:
80. Vill du träffa nu? - många
81. Ska du träffa imorgon? - ska till skolan så lär ju träffa en hel del
82. Sjöng du senast för? - hannah antar jag
83. Hade du senast en msn-konversation med? vennne 
84. Spelade du tvspel med senast? - hannah och linda
85. Vem vill du ta med på en romantisk resa nu? - haha
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ior aka pälle.. nej jag vet inte
87. Förtjänar att dö? - ingen som jag kommer på nu, haha
88. Är söt? - det finns många söta  
89. Vill du sova jämsides med i natt? - haha

VAD:
90. Gör dig glad? - solen gör mig faktiskt riktigt glad. och när man gör spontana saker
91. Gör dig ledsen? - jag vet inte typ..mörker,ensamhet,svek och sånt skit
92. Vill du helst göra nu? - duscha
93. Önskar du att du slapp? - städa, vilket jag måste göra snart 

94. Vill du ha nu? - cola
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - önskar mig inte någonting speciellt tror jag 
96. Längtar du till? - 26 mars, då blir jag storflickan heheheh
97. Tycker du om dina betyg? - skapliga
98. Ångrar du i ditt liv? - typ mitt val av linje osv
99. Är det bästa som hänt dig? -  det vet jag inte
100. Hur mycket är klockan? - 16:39


kände mig lite väl risig för att ta kort idag i jag använde mina paint skills.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0