where did I go wrong

hej, ja nu är jag hemma ifrån delsbo iallafall, har haft det roligt där nere.
förutom igår när jag skulle åka hem, det som kunde gått fel, gick också fel.. precis allt...

började med att jag ,elin och victor dygnade så jag var as trött. pallrade mig till bussen. skulle byta buss i hudiksvall, då gick den inte.... så då så hade jag en bijett till sundsvall så då hoppade jag på ett tåg... men min biljett fungerade tydligen inte för det var fel bolag.... men efter jag hade varit lite över trevlig mot biljett tanten och hon hade skällt på mig lite och skämt ut mig så fick jag åka med:) sen så fick jag sitta i sundsvall med makrill-ätande udda människor i en timme och vänta på min buss, sen så fastnade min buss till härnösand i en äckelkö så satt fast där i 40 min... ja sen så skulle jag gå en jätte fin "genväg" hem.. slutade med att jag satt fast i snö upp till midjan och snorungar skrattade åt mig. så fick gå tillbaka hela vägen och gå en annan skitväg. ja sen väl hemma så somnade jag vid typ sex-sju. trevlig dag jag hade :):):):):):)

jaja, idag så har jag varit i skolan och det har inte hänt någonting speciellt.
just nu så sitter jag hemma och ska snart äta middag. sen ikväll så har jag inte planerat någonting än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0