13/7

hejhej!

tänkte berätta lite om vad jag har haft för mig den senaste tiden..

ja det har varit en hel del gatufest för min del. såg bla. kapten röd och håkan hellström:D:D
hade askul, sen så har jag även firat elin som vart arton i torsdags!
sen så har jag spenderat mycket tid med frida och vi har mest glott på Skins!

ja idag iallafall så åkte jag ner till delsbo. Var och fikade och kikade lite i hudik sen nu är jag hemma här med elin och victor, nu ikväll så köpte vi med oss en pizza och åkte till skolan och åt den och spelade basket och nu sitter vi här och håller på att göra en smoothie och kollar på criminal minds.

ska väl försöka sova tidigt ikväll för imorgon så ska vi vandra i berg och sen så blir det partytälts party haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0