23maj!

hej, jag sitter nu här hemma och lyssnar på sizzlas nya album. är hemma från skolan idag för min hals mår inte så fint. så ska till sjukhuset imorgon och kolla vad det är för fel.
tänkte berätta lite kort om min helg.

fredag- sista aktivitetsgagen, åkte till sundsvall med linda och gick på modellab och vart sminkad och fotograferad.hehe..

lördag- tog med mig linda och åkte till delsbo och firade min nyblivna artonårige vän och hälsade på min syster.

söndag- spenderade dagen på bussar med lindus.¨

nu så ska jag hoppa in i duschen och sen springa över till mamma och lasse:)


här kommer lite bilder från påsklovet.. bättre sent än aldrig







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0